“Yıllık dizi ihracatımız 600 milyon dolara ulaştı. İspanya, Suudi Arabistan ve Mısır başta olmak üzere Türk dizileri 150 ülkede 500 milyon kişi tarafından seyrediliyor. Bu dizilerimizde özellikle ülkemizin sanatkârları tarafından üretilen Türk halıları, bakır ve gümüş işlemeler, mücevherat, moda, hazır giyim ve mobilya sektöründen yerli markalarımızın tanıtımına daha çok ağırlık verilmeli. Dizi ve filmlerdeki kostümlerin yerli tasarım ve üretim olmasına özen gösterilerek tekstilimizin dünyaya tanıtılmasına olanak sağlanmalı. Ülkemize has olan kayısı, kuru üzüm, incir ve fındık gibi tarımsal ürünlere de dizi ve filmlerimizde mutlaka yer verilmeli.” / ANKARA – Milliyet
Related Posts
Dev tekstil firması iflas etti! Mahkeme kararını açıkladı
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Türkiye'de tekstil sektörünün öncü firmalarından olan Pierre Cardin, Zara, Us Polo, LC Waikiki ile DeFacto…
KEMİAD 19. Genel Kurulu gerçekleştirildi
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Saygı duruşunda bulunulmasının ardından İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan genel kurulda Kaymakam Ahmet Solmaz bir konuşma…
Sıfır Araçta Lastik Farkı Şoku
- Mehmet Karaman
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Hatay'da Mehmet Polattaş, sıfır aracıyla lastiklerindeki marka farkını keşfetti, 10 bin TL zararı var.